Advertentieplanning

Wat is een advertentieplanning?

Een goede advertentieplanning zorgt ervoor dat je op het juiste moment, voor het juiste budget, in de betalende zoekresultaten (SEA) te vinden bent.

Met behulp van een advertentieplanning kies je specifiek:

  • Op welke dagen je advertenties vertoond worden;
  • Op welke momenten op de dag je advertenties vertoond worden;
  • Voor welk budget je de advertenties laat vertonen.

Een voorbeeld: een verkoper van opblaasartikelen voor het zwembad stelt zijn advertentieplanning het beste zodanig in dat tijdens de zomermaanden en warme periodes zijn advertenties vertoond worden. Op deze manier is wordt hij op het juiste moment optimaal gevonden en loopt hij geen potentiële klanten mis!

Zodra het weer opnieuw kouder wordt of tijdens de wintermaanden, zet hij zijn advertenties opnieuw op een lager pitje. Zo verspilt hij geen onnodig advertentiebudget.

 

Hallo,

hoe kunnen we je helpen?

 

Een nieuw project, nice!

Muriel helpt je met plezier verder, bel je haar even op?

 

Je zoekt informatie.

Er is al heel wat info waarin je kan zoeken. Niets gevonden? Bel even naar Tom of Leen.