AWDC - DnA logo - Duo

Om de DnA campagne (Diamonds and Antwerp, it's in our DNA) ook online door te trekken, hebben we samen met AWDC enkele campagnewebsites ontwikkeld. Zo wordt het merk 'DnA' ook op deze manier gepromoot en aldus aan een breder publiek tentoongesteld.

De uitdaging.

Snelle en 'eenvoudige' websites opzetten om de verschillende facetten van het diamantjaar in het licht te brengen, telkens specifiek voor de juiste doelgroep.

De oplossing.

Onze focus lag hier vooral op het mooi in beeld brengen van de campagnes van AWDC en de stad. Hiervoor werd een straf responsive design voorzien.

De resultaten.

Twee sterke en frisse campagnewebsites die ervoor zorgen dat AWDC een sterke online aanwezigheid verovert. 

AWDC - DnA websites - Duo
AWDC - DnA tijdlijn - Duo

Tijdlijn

Om de verschillende acties van AWDC doorheen het jaar écht in een tijdlijn weer te geven, hebben we de website horizontaal vormgegeven, zodat je door de verschillende events kan scrollen. Samen met de sterke visuals door AWDC aangeleverd, zweef je op deze manier door de stad en kom je hun verschillende activiteiten tegen. 

Charter

De DnA campagne website weerspiegelt de unieke voordelen en kwaliteiten van de Antwerpse diamantsector en de stad in een Charter. Diamantairs en andere sectorgenoten worden uitgenodigd om deze waarden te ondertekenen om de wereld te tonen waarvoor ‘Diamonds and Antwerp’ staat. Ook voor de Charter pagina werden reeds sterke visuals door AWDC voorzien. Om deze door te trekken, herhaalden we hier ook de verschillende elementen, zoals de schuine lijnen. Zo konden we een relatief eenvoudige website ook mooi weergeven.

AWDC - DnA charter - Duo

Naast grotere projecten worden ook kleinere campagne websites steeds met veel zorg en toewijding door onze mensen gerealiseerd.